fredag 1 oktober 2010

Theas doptårtor

Jag fick äran att göra lilla Theas doptårtor.
Det var jättekul för senast jag gjorde doptårtor var till min dotters dop för 4 månader sedan..
Önskemålet var att dekorationerna skulle vara likadana men olika färg på sugerpastelocket.
Eftersom tårtorna var olika stora fyllde jag ut dekorationen, men önskemålet om bebisfötter är med på båda tårtorna.


Denna rosa tårta innehåller
Geishafluff
Rårörda hallon
Spacklad med vitchokladsmörkräm
Täckt och dekorerad med sugerpaste.

Självklart ska en prinsessa ha en krona på sin tårta!

En rosa fjäril med glitter på.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fantastiskt fina tårtor du gör Therese!!
    Gör du tårtor efter beställning?
    Kram Matilda

    SvaraRadera
  2. Fotavtryck vore kul...jag har ett avtryck på dem. Kan man kanske skära ut dem i smörpapper för att sedan pudra på tårtan :-)

    SvaraRadera